Print is back
25 februari 2019Professionalisering van projectmatig werken bij KION
24 april 2019Ervaren Oppas
Allereerst hebben we de juiste ontwerp vraag met de bijbehorende randvoorwaarden vastgesteld. Onze werkwijze kenmerkt zich door op een mensgerichte, instinctieve manier te werk te gaan. Dit doen wij op basis van onder andere klantbehoeften, klantwensen en irritaties. We gaan uit van onze intuïtie, van gedegen (markt)onderzoek, van patronen herkennen, om zo concepten te bouwen die zowel emotioneel als functioneel toegevoegde waarde hebben. Hierbij betrekken wij altijd gebruikers en klanten. We vertalen onze observaties naar inzichten en inzichten naar producten en diensten. Door te starten met mensen, hun wensen, irritaties en behoeften, zijn we erachter gekomen wat het meest begeerd wordt. Daarnaast hebben we gekeken naar wat er in de markt gebeurt en gaat gebeuren. Zodra we mogelijke oplossingen in beeld hadden gebracht hebben we ook gekeken naar de technische toepasbaarheid, de financiële levensvatbaarheid en de ‘fit’ met de missie en visie van KION.
Het opgeleverde concept is een professionele oppasdienst die aansluit op de wensen en behoeften van ouders en oppassen. Die betrouwbaar is, het gemak dient en met een unieke gebruikerservaring. We noemen het Ervaren Oppas!
We believe in people, not problems. We focus on the needs of users and customers.